Verzenden & retourneren

KOSTEN + LEVERTIJDEN

Bestellingen worden doorgaans binnen 2 – 3 werkdagen verwerkt. U ontvangt een e-mail met trackinginformatie zodra uw bestelling is verzonden.

Mocht het door jou bestelde product toevallig niet op voorraad zijn, dan ontvang je een e-mail.

BENELUX

  • Gratis verzending voor alle bestellingen boven € 95,00 (bijgehouden en getraceerd)
  • 2-3 werkdagen levertijd

LEVERING

U dient te tekenen voor alle leveringen per aangetekende post en per koerier. Nifti.store is niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door slechte weersomstandigheden of het inklaringsproces.

In het geval dat de vervoerder een pakket niet kan afleveren vanwege een onjuist door u ingevoerd adres, uw weigering om invoerrechten te betalen, meerdere mislukte pogingen om u te bereiken op het punt van levering of anderszins, is airvisor niet verantwoordelijk voor de betaling van de kosten van retourzending of kosten. om het pakket opnieuw te verzenden. U bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten in verband met geretourneerde pakketten als gevolg van een mislukte levering.

Voor aankopen buiten de EU is airvisor niet verantwoordelijk voor belastingen, douanekosten, rechten en beperkingen die van land tot land verschillen en voor de invoer van bepaalde producten.

RESTITUTIES + RETOURBELEID

  • Alleen producten die op de airvisor-website zijn gekocht, kunnen naar airvisor worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling. Artikelen die in een warenhuis, speciaalzaak of elders zijn gekocht, moeten worden teruggestuurd naar de oorspronkelijke plaats van aankoop.
  • Mocht je een fout maken bij het online bestellen, dan ruilen we je product graag om voor het artikel dat je wilde kopen en betalen we het verschil terug of brengen we het verschil in rekening. Het geretourneerde artikel moet ongeopend en in de originele verkoopbare staat zijn. U bent verantwoordelijk voor de bijbehorende verzendregelingen en kosten. Stuur ons een e-mail (hello@airvisor.be) als u een dergelijke fout heeft gemaakt.
  • Mocht een product beschadigd raken terwijl het naar u wordt verzonden, dan zal Nifti u een volledige terugbetaling of omruiling geven. De verzendkosten voor de retourzending worden terugbetaald in geval van beschadigde, defecte of verkeerd verzonden producten en een terugbetaling vindt plaats via de originele betaalmethode. Stuur ons een e-mail met een foto van de schade om te helpen bij de afhandeling van de claim.
  • In alle gevallen moet het originele aankoopbewijs worden overlegd en moeten de producten binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, zodat airvisor een eventuele terugbetaling of omruiling kan verwerken. Stuur een e-mail naar hello@airvisor.be voordat u van plan bent een product te retourneren of te ruilen, zodat onze medewerkers u kunnen helpen met een vlotte transactie. U dient ook het herroepingsformulier in te vullen en aan ons te bezorgen via email naar hello@airvisor.be om bijgevoegd bij uw teruggestuurde product.
  • Bewaar uw postbewijs totdat u zeker weet dat uw pakket veilig is ontvangen door airvisor. Mogelijk moeten we dit zien als we uw pakket niet ontvangen.
  • We zullen ons best doen om retourzendingen binnen 20 werkdagen na ontvangst te verwerken en een terugbetaling zal plaatsvinden via de methode die voor betaling is gebruikt.

Wilt u meer weten over ons leveringsbeleid: mail dan naar hello@airvisor.be